Morti cu reclame
La Realitatea Tv este un reportaj despre tragedia de la Uricani. In imagine se vad niste oameni darimati de durere si un drapel negru in berna. Pe burtiera scrie ceva despre moartea din adincuri. Brusc totul se intrerupe si dupa un jingle voios incepe o reclama vesela despre Vitalis si cerealele integrale. Apoi despre cum beneficiezi de comunicare daca te abonezi la Cosmote. La final o voce grava ne recomanda sa nu mincam grasimi pentru ca ne deterioreaza sanatatea. Incredibil. Nimeni nu se gindeste la oamenii aia din Valea Jiuluisi, la rudele lor, la alti napastuiti ai soartei care au rude moarte in subterane, la oamenii care privind la televizor se solidarizeaza in suflet cu cei care au murit. Important e sa mearga reclama, sa se incaseze banii de la platitori, sa se faca profit. Oameni buni, producatori de stiri, chiar nu se poate renunta pentru o ora la veselia mesajelor de pe urma carora traiti? Nu se poate rupe sufletul in doua introducind printre suspine si tristeti veselia publicitatii. Nu este nici o legatura intre steagul amarit si zdrentuit care flutura trist si negru a moarte si crema Revitalift care indeparteaza ridurile. Trebuie sa existe o morala in toate.