Adrian Furnicã

Inca un pasaj inutil...

Edilii capitalei au pus la cale inca un pasaj(Mihai Bravu -Calea Vacaresti) care leaga doua artere late cit o zi de post si pe care oricum se circula destul de bine, timp in care Drumul Taberei devine un cartier din ce in ce mai sinistrat. Degeaba se va inaugura renumitul Pasaj Basarab daca nu ai cum sa jungi pina la el. Se iese greu pe la Razoare, pe la Lujerului, prin Ghencea...Cartierul se sufoca dimineata si seara iar cozile de masini sint kilometrice. Exista un proiect care sa faca un pasaj subteran de pe Drumul Taberi pina la Academia Militara ca sa se mai descongestioneze intersectia de la Razoare...dar pe cine intereseaza asta? Mai bine facem pasaje pe unde ne taie capul sau interesele obscure ale primariei...pe sub Piata Charle de Gaulle, pe sub Arcul de Triumf, prin Piata Presei Libere...Iar un cartier cu 300000 de locuitori cum e Drumul Taberei ramine izolat...Dar daca nu vrea Oprescu de ce nu vrea macar Poteras sa ne ajute sa iesim din sectorul lui? Sau ii sintem atit de dragi incit nu vrea sa ne piarda din ochi prea usor?

Nici un comentariu pentru acest articol

Lasa un comentariu
Nume (obligatoriu)
Email (obligatoriu - nu se publica)

cod securitate Cod securitate



Alte articole:

  1. Finantarea TVR
  2. Monica Tatoiu recidiveaza
  3. Despre claponii fricosi cu trompeta
  4. 164 de mistreti
  5. Mihaela Radulescu a enervat niste mafioti
  6. O multime de prosti
  7. Cit de nenorociti pot fi bancherii astia ??
  8. Ferrari a ajuns emblema prostiei
  9. Mai ramine sa ardem vrajitoare la Universitate
  10. Aveam o parere buna despre Lucian Avramescu
  11. Gheorghe Udriste citeste ziarul pe net !!
  12. Mihaela Radulescu....lasa-ne
  13. Fotbalul si televiziunea sint afaceri
  14. Vreau si eu stiri...Cine mi le da ?
  15. Moartea ca si sexul vinde cel mai bine
  16. Cine pe cine a otravit ?
  17. Nu stim sa protestam
  18. O "casuta" cu 6 camere
  19. 35 de ani dupa
  20. Discriminarea lui Marian Vanghelie

        Ultimele articole

        Ultimele comentarii